Posetom ili kupovinom na web stranici biovital.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Kurkumakapsule.rs zadržava pravo da vrši izmene i dopune Uslova korišćenja bez prethodnog obaveštavanja.
Biovital.rs je web stranica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
U ime web prodavnice biovital.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših poslovnih partnera. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Kod procesa kupovine svi naši kupci imaju mogućnost da se izjasne o prijemu biltena.
Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo radi obavljanja poslovanja. Svi naši zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na www.biovital.rs
Protiv takvih aktivnosti naša firma može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Dobro došli na Biovital.rs! Hvala Vam na poverenju tokom Vaše kupovine!
Ako imate pitanja u vezi Opštih Uslova Ugovora (OUU), korišćenja našeg sajta, pojedinih proizvoda ili u vezi kupovine, molimo Vas da nas kontaktirate.
Naziv firme: TR BIOVITAL Attila Otott PR
Sedište: Josipa Kraša 10, 24000 Subotica
PJ: Samoborska 48
PIB: 109545363
Matični broj: 64251929
Šifra delatnosti: 4791 – trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
Telefon: +381 (0)24 41-000-14
Mobil: +381 (0)64-24-24-174
E-mail: info@kurkumakapsule.com
Web stranica: https://www.biovital.rs
Račun: OTP banka Srbija a.d. 325-9500700038018-19
Skype: Kurkuma Kapsule
Ugovorne strane: Prodavac i Kupac.
Potrošač: Fizičko lice koje deluje van okvira svoje profesije, samozapošljavanja ili posla.
Potrošački ugovor: ugovor u kome se jedan od subjekata kvalifikuje kao Potrošač.
Web sajt/stranica: Web stranica koja se koristi za zaključivanje ugovora.
Ugovor: Ugovor o prodaji između Prodavca i Kupca, koristeći web stranicu i elektronsku poštu.
Sredstvo za komunikaciju između odsutnih: Podrazumeva sredstvo koje je pogodno za komunikaciju između odsutnih strana u cilju da zaključe ugovor. Sredtvo može biti adresirani ili neadresirani obrazac, standardno pismo, katalog, telefon, telefaks, uređaj za obezbeđivanje pristupa Internetu.
Ugovor zaključen između odsutnih: Takav potrošački ugovor, koji se zaključuje na daljinu, bez istovremenog fizičkog prisustva strana, pomoću određenog komunikacionog uređaja.
Proizvod: Sva pokretna imovina koju nudi web stranica, i koja je namenjena prodaji i čini predmet ugovora.
Preduzetnik: lice koje deluje u okviru svoje profesije, samozapošljavanja ili posla.
Kupac: lice koje zaključuje ugovor dajući ponudu za kupovinu putem web stranice.
Zakon o zaštiti potrošača
Zakon o elektronskoj trgovini
Zakon o podacima o ličnosti
Zakon o autorskim pravima
Sadržaj ovog ugovora je definisan od strane Opštih Ugovornih Uslova. Shodno tome, uključuje prava i obaveze Prodavca i Kupca, uslova zaključenja ugovora, rokova, uslova isporuke i plaćanja, pravila odgovornosti i ostvarivanje prava na odustajanje.
Tehničke informacije potrebne za upotrebu web stranice, koje nisu obuhvaćene ovim OUU, dostupne su na web stranici.
Morate se upoznati sa odredbama ovih OUU-a pre finaliziranja vaše narudžbe.
Jezik ugovora obuhvaćenih ovim OUU-om je srpski
Ugovori koji spadaju u delokrug ovih OUU-a ne mogu se kvalifikovati kao pisani ugovori, a prodavac ih ne registruje.
Cene su izražene u srpskim dinarima (RSD) sa PDV-om od 20%.
Ne može se isključiti mogućnost da će Prodavac promeniti cene. Promene cena se ne odnose na već zaključene ugovore. Ako je Prodavac pogrešno naznačio cenu, a primljena je porudžbina za proizvod, ali stranke još uvek nisu zaključile ugovor, Prodavac deluje na osnovu „Postupka u slučaju netačne cene“.
Netačno navedene cene su:
U slučaju naznačenja netačne cene, Prodavac nudi mogućnost kupovine proizvoda po poštenoj ceni, u posedu koje Kupac može odlučiti da naruči proizvod po poštenoj ceni ili otkaže narudžbinu bez pravnih posledica.
Ulažemo sve napore da što preciznije reprodukujemo specifikacije, opis naših proizvoda na veb stranici. Informacije na veb stranici mogu sadržati greške, netačnosti ili propuste koji mogu uticati na opis proizvoda, cenu ili dostupnost.
Web stranica se smatra autorskim delom, svi njeni delovi su zaštićeni autorskim pravima. Zabranjeno je korišćenje grafičkih i softverskih rešenja, računarskih programa ili bilo koje aplikacije sa kojom web stranica ili bilo koji njen deo se može izmeniti.
Ako je bilo koja tačka OUU-a pravno nepotpuna ili netačna, preostale tačke ugovora ostaće na snazi i umesto nevažećeg ili netačnog dela primenjivaće se odredbe relevantnog zakonodavstva.
Na web stranici pružamo informacije o osnovnim karakteristikama proizvoda, koji su prikazani kod svakog proizvoda pojedinačno. Deklaracije odobrene od Ministarstava zdravlja dostupne su za svaki proizvod sa neophodnim podacima o proizvodu.
Tokom narudžbe imate priliku da promenite podatke koje ste uneli pre nego što narudžba bude finalizovana. Imajte na umu da je Vaša odgovornost da obezbedite da se podaci koje navedete unose tačno, jer će proizvod biti fakturisan i isporučen na osnovu podataka koje navedete. Imajte na umu da netačna adresa e-pošte može dovesti do neisporuke potvrde i može sprečiti isporuku ugovora.
Registracija nije uslov za kupovinu.
Možete naručiti proizvode sa veb stranice samo ako imate najmanje 18 godina. Nakon porudžbine, dobićete e-mail od nas koji potvrđuje prijem porudžbine, koji će sadržati referentni broj porudžbine i podatke o naručenim proizvodima („Potvrda porudžbine“). Potvrda porudžbine je potvrda da smo primili vašu porudžbinu, međutim ne znači da smo je prihvatili. Ako porudžbinu odbijemo ili promenimo iz nekog drugog legitimnog razloga, kontaktiraćemo vas na e-mail adresu i/ili adresu za obračun/telefon koji ste naveli u trenutku naručivanja. Pored toga, možemo da ograničimo ili blokiramo porudžbine za koje se, po našem mišljenju, čini da su je kreirali neovlašćena lica. Ako vaša porudžbina bude odbijena, iznos porudžbine neće biti naplaćen sa vaše debitne ili kreditne kartice, a naplaćeni iznos će biti proporcionalno umanjen ako je naručena količina ograničena .
Potvrda
Prihvatićemo vašu ponudu samo kada vam pošaljemo e-poruku koja potvrđuje da je proizvod poslat („Potvrda isporuke“). Dakle, ugovor između nas nastaje samo kada vam pošaljemo potvrdu isporuke ili fakturu kupca. Ugovor se odnosi samo na proizvode čija je otprema potvrđena na Potvrdi isporuke ili na Računu Kupca. Nismo u obavezi da isporučimo druge proizvode uključene u porudžbinu sve dok isporuka ovih proizvoda nije potvrđena na posebnoj potvrdi isporuke ili na fakturi kupca.
Saglasni ste da ćete platiti punu kupovnu cenu vaše kupovine u skladu sa Politikom o informacijama o plaćanju. Vrste plaćanja prihvaćene na Veb lokacijama i dalji detalji o svakoj vrsti plaćanja sadržani su u delu Načini plaćanja.
Cena prikazana na veb stranici uključuje PDV. Cene proizvoda prikazanih u web prodavnici ne uključuju troškove slanja, trošak dostave se posebno iskazuje u korpi i na fakturi.
Dostupnost proizvoda na veb stranici nije zagarantovana, jer proizvod može biti na zalihama ili van zalihe kada se naruči. Ako proizvod nije dostupan, možemo odbiti vašu porudžbinu. U tom slučaju ćemo vas obavestiti na e-mail adresu i/ili adresu za naplatu/telefon naveden u trenutku naručivanja.
Kupac ima mogućnost odabira i naručivanja proizvoda iz web prodavnice. Kupac može kliknuti na izabrani proizvod da bi pogledao njegov detaljan opis. Ako nameravate da kupite proizvod koji želite da stavite u virtuelnu korpu- upišite količinu- broj komada proizvoda.
Klikom na dugme „Pregled korpe“ pronaći ćete proizvode smeštene u korpu tokom kupovine, kao i ukupan iznos fakture. Ovde mogu da se proveri tačnost narudžbine, posebno cene i količine, a koje po potrebi možete izmeniti ili prilagoditi vašim potrebama. U “Korpi” se automatski izračunavaju ukupan iznos porudžbine. Dostava je besplatna.
Ako smatrate da je količina proizvoda u vašoj korpi tačna, proverili ste ukupan iznos i odlučili da ih želite kupiti, jednostavno kliknite na opciju NARUČIVANJE.
Ako se želite registrovati kao novi kupac, unesite detalje o kupovini i lozinku koje će sistem sačuvati i prilikom sledeće kupovine potrebno je samo da se prijavite. Za kupovine bez registracije unesite adresu za obračun i isporuku. U sledećem koraku odaberite način isporuke koji vam odgovara. Tada ćete imati mogućnost da odaberete način plaćanja koji vam odgovara. Ako se slažete sa sadržajem naloga, kliknite na dugme „Naručivanje“ da biste ga poslali.
1. Pronađite željeni proizvod u pretraživaču ili u kategorijama proizvoda
2.Upišite broj željenih komada proizvoda
3.Upišite Vaše podatke
4. Proizvod je stavljen u korpu i nastavljate dalje:
b) DODAVANJE NOVIH PROZVODA klikom na željeni proizvod (ako želite da dodate još proivoda u korpu)
a) NARUČIVANJE (naručujete proizvod koji je u korpi)
5. Oblik plaćanja: Pouzećem
6. Komentar: ako želite da ostavite poruku
7. Označite polje „Prihvatam, da Biovital stranica rukuje mojim podacima”
8. Prijavite se za Newsletter – Ukoliko želite da saznate najnovije promocije i druge novosti kompanije Biovital.
Potvrda porudžbine se vrši klikom na polje POTVRĐUJEM NARUDŽBINU – Poručivanje sa obavezom plaćanja.
Želimo Vas obavestiti, ukoliko ne preuzmete paket (bez prethodne najave), to smatramo kao da ste odustali od kupovine. Međutim pošto je naručivanje sa obavezom plaćanja, to znači da ste u obavezi svakako da platite troškove transporta ukoliko nam ne javite odustanak od ugovora do momenta kad se paket predaje kurirskoj službi. Morate znati da kurirska služba svakako naplaćuje usluge transporta od nas, što podrazumeva da i mi moramo naplatiti dostavu.
Kupac ima pravo da odustane od potpisanog Ugovora, osim u slučaju kupovine robe koja je izrađena van standardnih dimenzija prema zahtevu Kupca, slanjem čitko popunjenog obrasca za odustanak ili na drugi nedvosmislen način, bez Naveen razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača, pod uslovom da to učini pre isporuke robe, odnosno najkasnije u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana od dana prijema robe.
Izjava o odustanku od Ugovora ima pravno dejstvo od dana kada je poslata na adresu sedišta prodavca TR Biovital, Subotica, Josipa Kraša 10., 24000 Subotica, ili na e-mail: info@kurkumakapsule.com
Odustanak od ugovora možete preuzeti: ovde.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 28.), nakon isteka roka od 14 kalendarskih dana od dana prijema robe, prestaje pravo Kupca na odustanak od ugovora.
a) Prodavac odgovara za nesaobraznost robe po ugovoru:
b) Prodavac nije vezan javnim obećanjem u pogledu svojstva robe u slučaju da :
Potrošač može podneti žalbe na proizvod ili na aktivnosti prodavca na sledeće kontakt podatke:
Telefon: +381 (0)24 41-000-14
Mobil: +381 (0)64 24-24-174
Web stranica: https://www.biovital.rs
E-mail: info@kurkumakapsule.com
Potrošač može preduzeću, usmeno ili pismeno, saopštiti žalbu koja se odnosi na ponašanje, aktivnost ili propust poslovanja ili osobe koja deluje u interesu ili korist posla, a u direktnoj vezi je sa distribucijom ili prodajom proizvoda potrošačima.
Kupac ima pravo da izjasni reklamaciju u pismenoj ili usmenoj formi. Prodavac ima obavezu da u roku od 8 dana obavestiti Kupca o ishodu reklamacije.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi ADR (mtt.gov.rs)
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Reklamacioni obrazac možete preuzeti na sledećem linku: ovde.
Nismo u mogućnosti da otkupninom preuzmemo pošiljke! Pošiljke Kupac šalje o svom trošku (bez otkupnine) kurirskom službom koju odabere, a povrat novca se vrši islkjučivo bankovnim prenosom na tekući račun Kupca.
Uslov da Kupac ostvari pravo na saobraznost je da pri predaji robe Prodavcu na servis ili proveru- priloži uz neispravan artikal i dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, kao i neoštećenu ambalažu i račun-otpremnicu. Pored toga potrebno je navesti detaljan opis kvara ili štete kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenog lica Prodavca ili ovlašćenih servisera proizvođača.
Pre provere dokumentacije i navedenih nije moguća zamena delova.
Prodavac nije u obavezi da preuzme bilo kakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese Kupca. Ukoliko se utvrdi fizičko i mehaničko oštećenje robe za koju Prodavac ne snosi odgovornost- Prodavac u slučaju povraćaja novca, nije dužan da vrati pun iznos kupoprodajne cene, već da cenu umanji za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled oštećenja.
Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja ili kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom od strane Kupca. Pravo na saobraznost Kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca.
Kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca.
Ukoliko kontrolni servis Prodavca utvrdi da je proizvod koji je poslat na popravku po reklamaciji ispravan, biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku servisa. Takođe će biti naplaćeni svi transportni troškovi koje je snosio Prodavac. Proizvod će biti isporučen na adresu Potrošača tek nakon što Kupac uplati Prodavcu na tekuci račun sve nastale troškove.
Pravo na saobraznost ne može se ostvariti ako je do oštećenja ili kvara robe došlo u toku transporta, nakon isporuke, usled nepravilne montaže, usled nepravilnog održavanja, usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovlašćenog popravljanja proizvoda od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od Prodavca, ukoliko je proizvod vraćen bez dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač treba da ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda prilikom preuzimanja istog. U suprotnom, naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.
Saobraznost se daje isključivo na ispravnost artikla, a ne na njegovu funkcionalnost. Podrazumeva se da je Kupac upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve Potrošača navedenih u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača.
Naša firma garantuje da je svaki proizvod Upisan u bazu podataka Ministarstva zdravlja, sa važećim rokom trajanja, bez oštećenja i spreman za upotrebu. Zagarantovana su sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.
Kupac gubi pravo na garanciju ako Kupac izazove promene kvaliteta proizvoda nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i skladištenja istih.b