Nazovite me
Imate pitanja? Ostavite nam ime i broj telefona i mi ćemo Vas nazvati.

Sačuvajte zdravlje svog mozga

2019. 07. 25.

Iz godine u godinu u svetu raste broj obolelih od neke vrste staračke demencije i Alchajmerove bolesti.

Mnoge naučne studije slažu se da je moguće uticati na smanjenje rizika od nastanka ovih oboljenja.

Potrebno je mnogo više pažnje obratiti na pravilan izbor namirnica za ishranu i voditi zdrav način života.

NAMIRNICE KOJE MOGU POMOĆI U OČUVANJU ZDRAVLJA MOZGA:

OMEGA -3 MASNE KISELINE – ako se u shrani obezbedi dovoljna količina omega-3 masnih kiselina uzroci nastanka demencije mogu da se smanje gotovo za trećinu. Ove kiseline pomažu mozgu da ostane zdrav i ima ih u ribi, semenkama suncokreta, maslinovom ulju..

ZELENO POVRĆE – KUPUSNJAČE

Brokoli, prokelj, karfiol sadrže u sebi korisne materije- folate i karotenoide koje utiču na smanjivanje nivoa homocisteina. To je vrsta amino-kiseline koja se povezuje za probleme sa umnim aktivnostima.

MAHUNARKE I PASULJ – ove namirnice sadrže veliku količinu magnezijuma, folata, gvožđa i kalijuma. Doprinose očuvanju zdravlja celokupnog organizma i stabilizaciji veza između neurona.

KURKUMA, ŽALFIJA, CIMET – ovi poznati začini sadrže kurkumin koji ima izražena neuroprotektivno dejstvo, pomaže u razbijanju štetnih naslaga u krvnim sudovima mozga, a zbog svog protivupalnog dejstva smanjuje upalne procese koji uzrokuju probleme sa pamćenjem .

MED I PČELINJI PROIZVODI – zbog svog lekovitog imaju značajnu ulogu u jačanju imuniteta, štite od nastanka kancerogenih ćelija, imaju antibakterijsko delovanje , stimulišu rad mozga i usporavaju procese starenja ćelija.

kurkuma, kurkumin, kurkuminoid, demencija, alchajmer

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".