Nazovite me
Imate pitanja? Ostavite nam ime i broj telefona i mi ćemo Vas nazvati.

Pripremite svoje telo za dolazak jeseni

2017. 09. 13.

Leto polako prolazi i bliži nam se jesen i hladnije, tmurno vreme. Pospanost, nedostatak energije, umor i bezvoljnost- česti su pratioci jeseni, jer zbog nižih temperatura i kraćeg dana, više vremena provodimo u zatvorenom prostoru. Laganu letnju ishranu polako zamenjujemo kaloričnijom trpezom. Budući da stiže zima, kada ćemo biti još manje aktivni, a trpeza još slasnija i masnija, jesen je pravo vreme da očistimo organizam, smršamo nekoliko kilograma i vratimo energiju.

Prirodna detoksikacija podrazumeva da pijete više vode, jedete približno 600 grama voća  i 300 grama povrća dnevno. Ovaj ritam treba da pratite barem jednom nedeljno.

Dnevna fizička aktivnost poboljšava imunitet, ali nemojte preterivati. Naporni treninzi kao što su maraton ili intenzivne vežbe u teretani mogu povećati rizik za pojavu prehlade i gripa, jer previše iscrpljuju organizam.

Za opšte zdravlje organizma najvažnija je pravilna ishrana, dosta šetnje i aktivnosti. Ukoliko je vaš organizam već otrovan, to se leči isključivo preparatima koji su predviđeni za to. 

Neke od namirnica mogu vam pomoći da ojačate svoj organizam i pripremite ga za hladne dane.

Tu pre svega spadaju:

- Namirnice bogate C vitaminom ( voće i povrće- pogotovo limun, grejfrut, paprika, kupus, beli i crni luk,brokoli..)

- Zova je bogata antioksidansima i pomaže u borbi protiv upala. Ispitivanja pokazuju da sok od zove pomaže u zaustavljanju širenja virusa gripa. Poznata je kao stari narodni lek.

- Kurkuma je takođe veoma jak antioksidant i njen aktivni sastojak zadužen je za ubijanje klica i parazita, uništavanje naslage sluzi, masti, toksina..

-Koštunjavo voće, med i pšenične klice ( to su namirnice koje sadrže B vitamine - koji vam pomažu u oporavku od stresa, bogate su cinkomantioksidansima kao i ostalim bitnim vitaminima i mineralima. Pšenične klice nude dobro balansiranu kombinaciju biljnih vlakana, proteina (belančevina) i nekih dobrih masti. )

Namirnice koje štete imunološkom sistemu su su alkohol, pušenje, rafinirani šećeri..Ove namirnice je potrebno izbegavati, jer uzrokuju veću osetljivost na prehlade i virus gripa.

zdrava ishrana, kurkuma, antioksidanti, virusi, upale

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".