Nazovite me
Imate pitanja? Ostavite nam ime i broj telefona i mi ćemo Vas nazvati.

Prevencija i vežbe za prostatu

2019. 06. 11.

Muškarcima koji imaju problema izazvanim uvećanjem prostate ( prostatitis ) savetuje se poboljšavanje cirkulacije u oblasti karlice. To se najbolje postiže ako se pražnjenje bešike obavlja u sedećem položaju. Potrebno je odviknuti se mokrenja u stojećem položaju. U sedećem položaju se reguliše cirkulacija, poboljšava protok krvi što pozitivno deluje na funkciju prostate.

Pored toga, korisno je raditi određene vežbe :

 Čučnjevi koji se izvode iz položaja u kome je raskorak veći od širine ramena, leđa ispravljena uz zid korisni su sa poboljšanje cirkulacije krvi u predelu prostate. Korisno je izvoditi ove vežbe više puta u toku dana, pogotovo kod osoba koje rade u sedećem položaju. Loša cirkulacija krvi u predelu prostate može izazvati hemoroide i  narušiti metebolizam.

 Plivanje takođe utiče na poboljšavanje cirkulacije krvi, a istovremeni rad nogu tokom plivanja masira prostate.

 Napinjanje i opuštanje mišića karlice je odlična vežba za poboljšavanje cirkulacije.

 Joga povoljno utiče na zdravlje lumbalnog dela kičme, jačanje mišića i poboljšavanje cirkulacije krvi.

Prevencija:

Održavanje lumbalnog dela kičme u dobrom stanju od velikog je značaja . Poželjno je raditi vežbe za jačanje i opuštanje tog dela tela.

Učestalost pražnjenja bešike ima veliku ulogu u sprečavanju nastanka prostatitisa. Rizik od nastanka raka bešike i raka prostate može biti upola manji kod onih muškaraca koji prazne bešiku  najmanje 5 puta dnevno u odnosu na one muškarce koji bešiku prazne manje od 5 puta dnevno.  

 

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".